Vista normal Vista MARC Vista ISBD

PROGRESINT / 23. Razonamiento lógico inductivo-proposicional : Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 / Carlos Yuste Hernanz

por Yuste Hernanz, Carlos [autor/a].
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries: PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) ; 23.Editor: Madrid : Editorial CEPE , 1999 Descrición: 112 p. : il. b/n ; 30 cm.ISBN: 8478691723.Materia(s): Orientación psicopedagóxica -- Estimulación da intelixencia | Psicoloxía da aprendizaxe -- Razoamento lóxico indutivo | Necesidades educativas especiais -- Apoio, reforzos educativos e DUA | Dpto. OrientaciónRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña
Contido:
Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo: - Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional. - Comprensión da Linguaxe. - Velocidade lectora. - Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais. - Pensamiento Creativo. - Atención-Observación - Estratexias de Aprendizaxe.
Resumo: En Progresint 23 trabállase a discriminación de semellanzas e diferenzas, clasificación xerárquica, seriacións, relacións analóxicas, relacións de inclusión-exclusión e formulación de hipóteses.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica URL Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable IES Lamas de Castelo
Sala profesorado
371 YUS raz https://editorialcepe.es/titulo/progresint-23-razonamiento-logico-inductivo-proposicional-2/ Dispoñible Casilleiro Materiais de reforzo educativo CED034000002492

Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora.
Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia.

Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo:
- Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional.
- Comprensión da Linguaxe.
- Velocidade lectora.
- Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais.
- Pensamiento Creativo.
- Atención-Observación
- Estratexias de Aprendizaxe.

En Progresint 23 trabállase a discriminación de semellanzas e diferenzas, clasificación xerárquica, seriacións, relacións analóxicas, relacións de inclusión-exclusión e formulación de hipóteses.

3º-4º ESO

Coa tecnoloxía Koha