MARCAS. SIGNO, COMUNICACIÓN E CONSUMO NA ERA DA SIMULACIÓN / NAVAZA, X
por Navaza, Xavier.
Tipo: LibroSeries: Libro X ;11.Editor: VIGO :XERAIS ,2015 Descrición: 245.ISBN: 9788499149011.Materia(s): Globalización | Xornalismo | Economía | Socioloxía -- Política | Dpto. LGRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña
Contido:
Preámbulo: De oráculos, deuses e taumaturgos; 1- A luminosa noite estrelada do hipermercado global; 2- A aventura dun simio en Wall Street; 3- O novo Olimpo, as ocultas liñaxes do diñeiro; 4- Big Data, o gran safari comercial; 5- Tempo de renuncias, ; tempo de desercións; 6- Camarada, ti tamén poder ser millonario!
Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Número de volume | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES Lamas de Castelo Sala préstamo | 33 NAV mar | 1 | Dispoñible | CED034000009746 |
|
Indice
Preámbulo: De oráculos, deuses e taumaturgos; 1- A luminosa noite estrelada do hipermercado global; 2- A aventura dun simio en Wall Street; 3- O novo Olimpo, as ocultas liñaxes do diñeiro; 4- Big Data, o gran safari comercial; 5- Tempo de renuncias, ; tempo de desercións; 6- Camarada, ti tamén poder ser millonario!