000 | 03406nam a2200277 c 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
007 | ta | ||
008 | 220704s2022 sp er|||| 000 1 glg | ||
017 | _aC 690-2022 | ||
020 | _a9788412553604 | ||
080 | _a821.134.4-1 | ||
080 | _a821.134.4-31"20" | ||
100 | 1 |
_aRomero, Sica _eaut _9125878 |
|
245 | 0 | 0 |
_aAvelaíñas eléctricas _c/ Sica Romero |
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_a[Ames] _b: Nêspera editora _c, 2022 |
||
300 |
_a217 p. _c; 21 cm |
||
500 | _aO estilo de Sica Romero é rápido, fluído. Encaixa perfectamente coas novas liñas editoriais ‘máis visuais’ e poéticas que podemos observar agora mesmo no mercado do libro. É unha novela onde a poesía ten un lugar especial: aínda que os versos non representen máis que unha vixésima parte da obra, eses poemas resonan na prosa. Polo tanto, é unha obra que no seu conxunto pode ser unha mostra da hibridación de distintas artes, ou/e de distintos xéneros, xa que conflúen a poesía, a prosa, diferentes tipografías, e unha puntuación moi particular nalgúns casos. Un poema de Rosalía de Castro introduce cada un dos capítulos da novela, o contido deses poemas está estrictamente ligado ós temas tratados en cada capítulo, facéndonos ver así, que a poesía da gran poeta sigue vixente. Coa súa escrita, Sica, tráenos á actualidade as mesmas verbas de inxustiza, e de tantos outros sentimentos reflectidos na obra de Rosalía. Ese é outro valor engadido de Avelaíñas eléctricas: concectar e interpretar na actualidade os problemas que cargamos dende antaño, como se Sica tecese, cos fíos do pasado e do presente, un cable resistente e longo, sobre o que puidese camiñar o mismísimo Philip Pétit entre as torres xemelgas do World Trade Center. É unha obra recomendable a partir dos trece/catorce anos, incluso é recomendable xusto para esas idades que abranguen a adolescencia, e sen límite máximo porque, a súa vez, calquera outra persoa adulta pode empatizar perfectamente cos personaxes xa que atoparan experiencias e anécdotas que probablemente viviron, ademáis dunha obra completa e enriquecida cun deseño e unha estructura orixinais. Pode chegar a ser unha boa ferramenta pedagóxica para iniciar debates sobre: a violencia, o amor, a amizade, as responsabilidades, a ética, o sexo/a sexualidade, a discriminación, a diferenza, as drogas/as adiccións, etc. En calquera tipo de institucións: bibliotecas, centros escolares, centros socioculturais, librarías, … | ||
520 | 3 | _aHistoria de dúas rapazas, que rematada a carreira universitaria, deciden emprender camiños distintos fuxindo das súas pantasmas. A obra trata con delicadeza e agarimo os distintos temas universais e ancestrais, como son: a violencia, o amor, a amizade, a responsabilidade, a ética, o sexo/a sexualidade, a discriminación, a diferenza, as drogas/as adiccións, etc. Temas presentes tamén nos poemas de Rosalía de Castro que introducen cada un dos capítulos de Avelaíñas eléctricas. Polo tanto, a novela pode empregarse como ferramenta pedagóxica e de reflexión para a propia lectora e/ou como ferramenta para iniciar debates en calquera ámbito social. | |
521 |
_aESO34 _aBAC _aFOP |
||
600 |
_aRosalía de Castro _9125885 |
||
650 |
_aNovela social _912039 |
||
650 |
_aExperiencias vitais _9111292 |
||
650 |
_aPoesía _9125886 |
||
650 |
_aVida cotiá _91378 |