000 02292nam a2200253 i 4500
997 0 0 _e2
008 241125s1994 sp ||||c |||| ||| ||spa d
017 _aM 1213-1998
020 _a8420757861
080 _a811.134.2'35(076)
100 _aBueno Roldán, Ángel
_eaut
_9228443
245 _aOrtografía 9
_c/ Ángel Bueno Roldán; José Antonio Palacios
260 _aMadrid
_b: Grupo Anaya
_c, 1998
300 _a36 p.
_b: il. b/n
_c; 28 cm.
490 _aCuaderno de ortografía (Anaya)
_v; 9
500 _aNesta colección de cadernos de ortografía da lingua española preséntanse obxectivos, contidos e actividades precisas xa desenroladas para o seu uso polo profesorado. Preséntase en páxinas que alternan a caligrafía escolar coa normal para a práctica da caligrafía, ao tempo que se aprende ortografía.
505 _aÍndice: - Lavar, levantar, llevar, mover; Volver, atravesar, a través, aventura; Olvidar, observar, avanzar, reservar; Explorar, excursión, explicar, extraño; - Caí, abrió, ayer, oía, era; Irán, oí, oyó, oído, allá; - Repaso de las páginas 4 a 9; - ¡Hola!, ¡uy!, ¡hala!, hasta, hacia; - Uso de las mayúsculas; Mayúsculas, punto, signos de interrogación (¿?) y de admiración (¡!); - Repaso de las páginas 11 a 19; Repaso de las páginas 11 a 20; - Almohada, ahorrar, ahora, ahogar; Hombro, hembra, hombre, hambre; Humo, hija, hoja, hoyo; Herido, hondo, humilde, hermoso; - Palabras de la familia de "hierro"; - Repaso de las páginas 22 a 27; - Repaso general; - Palabras estudiadas en este cuaderno; - Repaso general; Respuestas; - Dictados.
520 3 _aNeste caderno estúdanse regras básicas sobre o uso de maiúsculas e signos de interrogación e admiración. Tamén, a ortografía de moitas palabras que conteñen v, x, -h-, h- e particularmente algunhas que soen presentar moitas dificultades. En Ortografía 9 practicamos: - Grafía de /ks/. Palabras con "v" y con "h". Mayúsculas, interrogación y admiración.
521 _aTER
_aESO12
650 _aLingua española y literatura
_xMaterial didáctico
_9228444
650 _aApoio, reforzos educativos e DUA
_xCaligrafía e ortografía
_9228445
650 _aNecesidades educativas especiais
_xPT
_9229060
700 _aPalacios Garrido, José Antonio
_eaut
_9228446