000 02346nam a2200385 i 4500
500 _a10 a 12 anos
600 _aApadriñamentos Lectores
_vEd. Infantil/ NEAE
651 _aSiria
651 _aSiria
856 4 0 _uhttps://www.edicionsfervenza.es/home/288-unha-ponte-para-najla.html
008 211201s2021 sp c glg
017 _aPO129-2021
020 _a8418136421
080 1 _a4
080 1 _a82-N
100 _aHerrero Ameixeiras, Maite
_eaut
_938675
245 0 _aUnha ponte para Najla
_c/ Maite Herrero Ameixeiras, ilustracións Joseba G. Plazuelo
_b: Construíndo unha ponte de amor entre os pobos
250 _a
260 _aGalicia
_b:Edicións Fervenza
_c,2021
300 _a48 p
_b: il cor
_c; 22 x 24
520 3 _aConto infantil que aborda unha temática tan de actualidade como é a situación dos refuxiados sirios dende un prisma diferente, dende a inocencia duns cativos que non entenden de política, senón de amizade. A historia convida a reflexionar sobre o necesarias que son a comunicación interxeracional e a memoria histórica, para que todos os suxeitos nos convirtamos en suxeitos activos da solidariedade entre os pobos. A obra pretende achegar a grandes e pequenos a través dunha ponte imaxinaria na que todos, antes ou despois nos podemos ver no mesmo lugar, a emigración. Un conto con mensaxe no que dous cativos, a través do “libro da vida” que lle narra a súa avoa cada día, son capaces de comprender con sinxeleza que é preciso tender a man, pois todos os pobos, antes ou despois, sofren a emigración. Así será como os dous intrépidos protagonistas, Lois e Inés, ofrecerán a súa amizade a Najla, unha nena refuxiada siria que se atopa nun lugar alleo e nunha sociedade diferente.
521 _aPRI34
_aTER
650 _aInmigración
_vContos
_959177
650 _aRefuxiados
_929311
650 _aGuerra
_97997
650 _aIntegración
_931140
650 _aDereitos humáns
_914411
650 _aMemoria histórica
_913968
650 _aAvós
_97034
650 _aRelacións familiares
_91375
700 _aPlazuelo, Joseba G.
_eill
_959179
997 _e2