000 | 02527nam a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 991231s1998 sp f spa | ||
017 | _aM 39386-1998 | ||
020 | _a8478692304 | ||
080 | 1 | _a517(076) | |
080 | 1 | _a371.31 | |
100 |
_aYuste Hernanz, Carlos _eaut _9218194 |
||
245 | 0 |
_aPROGRESINT / 26. Estrategias de cálculo y resolución de problemas _b: (2º nivel de dificultad). Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 _c/ Carlos Yuste Hernanz; José Luis Galve Manzano |
|
250 | _a1ª | ||
260 |
_aMadrid _b: Editorial CEPE _c, 1998 |
||
300 |
_a111 p. _b: il. b/n _c; 30 cm. |
||
490 |
_aPROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) _v; 26 |
||
500 | _aPrograma dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora. Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia. PROGRESINT está considerado como un programa integrador das aportacións da psicometría, o cognitivismo actual, a psicoloxía da aprendizaxe ou a psicoloxía evolutiva. | ||
520 | 3 | _aProgresint 26 é o segundo nivel de dificultade sobre as estratexias de cálculo e resolución de problemas. Trabállase con problemas de cambio, de comparación, de redución á unidade, de movemento-distancia, grellas de dobre entrada, resolución alxebraica e progresións xeométricas. Con eles, ensínanse as seguintes estratexias: inferencia dunha lei xeral; establecemento de sub-obxectivos; traballar marcha atrás; cambio de perspectiva, eliminando supuestos innecesarios; representar unha posta en acción; tanteo sistemático e problemas de contradición. | |
650 |
_aOrientación psicopedagóxica _xEstimulación da intelixencia _9219949 |
||
650 |
_aCompetencia matemática _xCálculo e resolución de problemas _9219983 |
||
650 |
_aPsicoloxía da aprendizaxe _xPsicoloxía evolutiva _9219982 |
||
651 |
_aDpto. Orientación _9224953 |
||
700 |
_aGalve Manzano, José Luis _eaut _9200647 |
||
856 | _uhttps://editorialcepe.es/titulo/progresint-26-estrategias-de-calculo-y-resolucion-de-problemas/ | ||
997 | _e2 |