000 | 02486nam a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 010306s1999 sp f spa | ||
017 | _aM 23041-1999 | ||
020 | _a8478691979 | ||
080 | 1 | _a372.41 | |
100 |
_aYuste Hernánz, Carlos _eaut _9218194 |
||
245 | 0 |
_aPROGRESINT / 24. Comprensión del lenguaje _b: Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 _c/ Carlos Yuste Hernanz |
|
260 |
_aMadrid _b: Editorial CEPE _c, 1999 |
||
300 |
_a112 p. _c; 30 cm. |
||
490 |
_aPROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) _v; 24 |
||
500 | _aPrograma dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora. Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia. | ||
505 | _aOs cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo: - Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional. - Comprensión da Linguaxe. - Velocidade lectora. - Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais. - Pensamiento Creativo. - Atención-Observación - Estratexias de Aprendizaxe. | ||
520 | 3 | _aEn Progresint 24 coménzase traballando o sentido de múltiples relacións entre os conceptos e ensínase a distinguilas, para seguir con relacións de sinonimia, de antonimia, de clasificación de conceptos, órdenes verbais complexas, relacións analóxicas e uso de metáforas e rematar coa comprensión de oracións e parágrafos. | |
650 |
_aOrientación psicopedagóxica _xEstimulación da intelixencia _9219949 |
||
650 |
_aPsicoloxía da aprendizaxe _xComprensión da linguaxe _9219967 |
||
650 |
_aCompetencias lingüísticas _xComprensión lectora _9219968 |
||
650 |
_aTécnicas de aprendizaxe _xRelación entre conceptos _9219969 |
||
650 |
_aTitorías _xMateriais didácticos _9219339 |
||
651 |
_aDpto. Orientación _9219975 |
||
700 |
_aYUSTE HERNÁNZ, CARLOS _9218194 |
||
856 | _uhttps://editorialcepe.es/titulo/progresint-24-comprension-del-lenguaje-2/ | ||
997 | _e2 |