000 02486nam a2200301 i 4500
008 010306s1999 sp f spa
017 _aM 23041-1999
020 _a8478691979
080 1 _a372.41
100 _aYuste Hernánz, Carlos
_eaut
_9218194
245 0 _aPROGRESINT / 24. Comprensión del lenguaje
_b: Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4
_c/ Carlos Yuste Hernanz
260 _aMadrid
_b: Editorial CEPE
_c, 1999
300 _a112 p.
_c; 30 cm.
490 _aPROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia)
_v; 24
500 _aPrograma dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora. Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia.
505 _aOs cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo: - Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional. - Comprensión da Linguaxe. - Velocidade lectora. - Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais. - Pensamiento Creativo. - Atención-Observación - Estratexias de Aprendizaxe.
520 3 _aEn Progresint 24 coménzase traballando o sentido de múltiples relacións entre os conceptos e ensínase a distinguilas, para seguir con relacións de sinonimia, de antonimia, de clasificación de conceptos, órdenes verbais complexas, relacións analóxicas e uso de metáforas e rematar coa comprensión de oracións e parágrafos.
650 _aOrientación psicopedagóxica
_xEstimulación da intelixencia
_9219949
650 _aPsicoloxía da aprendizaxe
_xComprensión da linguaxe
_9219967
650 _aCompetencias lingüísticas
_xComprensión lectora
_9219968
650 _aTécnicas de aprendizaxe
_xRelación entre conceptos
_9219969
650 _aTitorías
_xMateriais didácticos
_9219339
651 _aDpto. Orientación
_9219975
700 _aYUSTE HERNÁNZ, CARLOS
_9218194
856 _uhttps://editorialcepe.es/titulo/progresint-24-comprension-del-lenguaje-2/
997 _e2