PROGRESINT / 26. Estrategias de cálculo y resolución de problemas (Rexistro nro. 332960)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 02527nam a2200289 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 991231s1998 sp f spa
DEPÓSITO LEGAL
Número de copyright ou de depósito legal M 39386-1998
ISBN
ISBN 8478692304
CDU
CDU 517(076)
CDU
CDU 371.31
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Yuste Hernanz, Carlos
-- 218194
Termo indicativo de función autor/a
MENCIÓN DE TÍTULO
Título PROGRESINT / 26. Estrategias de cálculo y resolución de problemas
Resto do título : (2º nivel de dificultad). Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4
Autores / Carlos Yuste Hernanz; José Luis Galve Manzano
EDICIÓN
Edición
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Madrid
Editorial : Editorial CEPE
Data de publicación , 1998
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 111 p.
Outras características físicas : il. b/n
Dimensións ; 30 cm.
MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia)
Número de volume ; 26
NOTA XERAL
Nota xeral Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora. Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia. PROGRESINT está considerado como un programa integrador das aportacións da psicometría, o cognitivismo actual, a psicoloxía da aprendizaxe ou a psicoloxía evolutiva.
RESUMO
Resumo Progresint 26 é o segundo nivel de dificultade sobre as estratexias de cálculo e resolución de problemas. Trabállase con problemas de cambio, de comparación, de redución á unidade, de movemento-distancia, grellas de dobre entrada, resolución alxebraica e progresións xeométricas. Con eles, ensínanse as seguintes estratexias: inferencia dunha lei xeral; establecemento de sub-obxectivos; traballar marcha atrás; cambio de perspectiva, eliminando supuestos innecesarios; representar unha posta en acción; tanteo sistemático e problemas de contradición.
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Orientación psicopedagóxica
-- 219949
Subdivisión xeral Estimulación da intelixencia
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Competencia matemática
-- 219983
Subdivisión xeral Cálculo e resolución de problemas
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Psicoloxía da aprendizaxe
-- 219982
Subdivisión xeral Psicoloxía evolutiva
MATERIA--TERMO XEOGRÁFICO
Nome xeográfico Dpto. Orientación
-- 224953
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Galve Manzano, José Luis
-- 200647
Termo indicativo de función autor/a
ACCESO ELECTRÓNICO
Dirección de internet https://editorialcepe.es/titulo/progresint-26-estrategias-de-calculo-y-resolucion-de-problemas/
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Código de barras Data da última consulta Número de volume Tipo de ítem de Koha Nota pública Fonte de clasificación ou esquema Sinatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Sinatura completa URI
        IES Lamas de Castelo IES Lamas de Castelo Sala profesorado 2024-11-12 Dpto. Orientación (PT) CED034000002495 2024-11-13   Prestable Casilleiro Materiais de reforzo educativo   517 est 517 YUS est https://editorialcepe.es/titulo/progresint-26-estrategias-de-calculo-y-resolucion-de-problemas/
        IES Monte Castelo IES Monte Castelo Sala préstamo 1899-12-31 Fondos Biblioteca LED003000004068 2022-01-25 1 Prestable ORIENTA          

Coa tecnoloxía Koha