000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
02527nam a2200289 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
991231s1998 sp f spa |
DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright ou de depósito legal |
M 39386-1998 |
ISBN |
ISBN |
8478692304 |
CDU |
CDU |
517(076) |
CDU |
CDU |
371.31 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Yuste Hernanz, Carlos |
-- |
218194 |
Termo indicativo de función |
autor/a |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
PROGRESINT / 26. Estrategias de cálculo y resolución de problemas |
Resto do título |
: (2º nivel de dificultad). Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 |
Autores |
/ Carlos Yuste Hernanz; José Luis Galve Manzano |
EDICIÓN |
Edición |
1ª |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
Lugar de publicación |
Madrid |
Editorial |
: Editorial CEPE |
Data de publicación |
, 1998 |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
111 p. |
Outras características físicas |
: il. b/n |
Dimensións |
; 30 cm. |
MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) |
Número de volume |
; 26 |
NOTA XERAL |
Nota xeral |
Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora. Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia. PROGRESINT está considerado como un programa integrador das aportacións da psicometría, o cognitivismo actual, a psicoloxía da aprendizaxe ou a psicoloxía evolutiva. |
RESUMO |
Resumo |
Progresint 26 é o segundo nivel de dificultade sobre as estratexias de cálculo e resolución de problemas. Trabállase con problemas de cambio, de comparación, de redución á unidade, de movemento-distancia, grellas de dobre entrada, resolución alxebraica e progresións xeométricas. Con eles, ensínanse as seguintes estratexias: inferencia dunha lei xeral; establecemento de sub-obxectivos; traballar marcha atrás; cambio de perspectiva, eliminando supuestos innecesarios; representar unha posta en acción; tanteo sistemático e problemas de contradición. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Orientación psicopedagóxica |
-- |
219949 |
Subdivisión xeral |
Estimulación da intelixencia |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Competencia matemática |
-- |
219983 |
Subdivisión xeral |
Cálculo e resolución de problemas |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Psicoloxía da aprendizaxe |
-- |
219982 |
Subdivisión xeral |
Psicoloxía evolutiva |
MATERIA--TERMO XEOGRÁFICO |
Nome xeográfico |
Dpto. Orientación |
-- |
224953 |
SECUNDARIAS-AUTOR |
Nome de persoa |
Galve Manzano, José Luis |
-- |
200647 |
Termo indicativo de función |
autor/a |
ACCESO ELECTRÓNICO |
Dirección de internet |
https://editorialcepe.es/titulo/progresint-26-estrategias-de-calculo-y-resolucion-de-problemas/ |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
2 |