Vista normal Vista MARC Vista ISBD

PROGRESINT / 26. Estrategias de cálculo y resolución de problemas : (2º nivel de dificultad). Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 / Carlos Yuste Hernanz; José Luis Galve Manzano

por Yuste Hernanz, Carlos [autor/a]; Galve Manzano, José Luis [autor/a].
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries: PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) ; 26.Editor: Madrid : Editorial CEPE , 1998 Edición: 1ª.Descrición: 111 p. : il. b/n ; 30 cm.ISBN: 8478692304.Materia(s): Orientación psicopedagóxica -- Estimulación da intelixencia | Competencia matemática -- Cálculo e resolución de problemas | Psicoloxía da aprendizaxe -- Psicoloxía evolutiva | Dpto. OrientaciónRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña Resumo: Progresint 26 é o segundo nivel de dificultade sobre as estratexias de cálculo e resolución de problemas. Trabállase con problemas de cambio, de comparación, de redución á unidade, de movemento-distancia, grellas de dobre entrada, resolución alxebraica e progresións xeométricas. Con eles, ensínanse as seguintes estratexias: inferencia dunha lei xeral; establecemento de sub-obxectivos; traballar marcha atrás; cambio de perspectiva, eliminando supuestos innecesarios; representar unha posta en acción; tanteo sistemático e problemas de contradición.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica URL Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable IES Lamas de Castelo
Sala profesorado
517 YUS est https://editorialcepe.es/titulo/progresint-26-estrategias-de-calculo-y-resolucion-de-problemas/ Dispoñible Casilleiro Materiais de reforzo educativo CED034000002495

Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora. Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia. PROGRESINT está considerado como un programa integrador das aportacións da psicometría, o cognitivismo actual, a psicoloxía da aprendizaxe ou a psicoloxía evolutiva.

Progresint 26 é o segundo nivel de dificultade sobre as estratexias de cálculo e resolución de problemas. Trabállase con problemas de cambio, de comparación, de redución á unidade, de movemento-distancia, grellas de dobre entrada, resolución alxebraica e progresións xeométricas. Con eles, ensínanse as seguintes estratexias: inferencia dunha lei xeral; establecemento de sub-obxectivos; traballar marcha atrás; cambio de perspectiva, eliminando supuestos innecesarios; representar unha posta en acción; tanteo sistemático e problemas de contradición.

Coa tecnoloxía Koha