PROGRESINT / 26. Estrategias de cálculo y resolución de problemas : (2º nivel de dificultad). Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 / Carlos Yuste Hernanz; José Luis Galve Manzano
por Yuste Hernanz, Carlos [autor/a]; Galve Manzano, José Luis [autor/a].
Tipo: LibroSeries: PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) ; 26.Editor: Madrid : Editorial CEPE , 1998 Edición: 1ª.Descrición: 111 p. : il. b/n ; 30 cm.ISBN: 8478692304.Materia(s): Orientación psicopedagóxica -- Estimulación da intelixencia | Competencia matemática -- Cálculo e resolución de problemas | Psicoloxía da aprendizaxe -- Psicoloxía evolutiva | Dpto. OrientaciónRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña Resumo: Progresint 26 é o segundo nivel de dificultade sobre as estratexias de cálculo e resolución de problemas. Trabállase con problemas de cambio, de comparación, de redución á unidade, de movemento-distancia, grellas de dobre entrada, resolución alxebraica e progresións xeométricas. Con eles, ensínanse as seguintes estratexias: inferencia dunha lei xeral; establecemento de sub-obxectivos; traballar marcha atrás; cambio de perspectiva, eliminando supuestos innecesarios; representar unha posta en acción; tanteo sistemático e problemas de contradición.Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | URL | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES Lamas de Castelo Sala profesorado | 517 YUS est | https://editorialcepe.es/titulo/progresint-26-estrategias-de-calculo-y-resolucion-de-problemas/ | Dispoñible | Casilleiro Materiais de reforzo educativo | CED034000002495 |
|
Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora. Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia. PROGRESINT está considerado como un programa integrador das aportacións da psicometría, o cognitivismo actual, a psicoloxía da aprendizaxe ou a psicoloxía evolutiva.
Progresint 26 é o segundo nivel de dificultade sobre as estratexias de cálculo e resolución de problemas. Trabállase con problemas de cambio, de comparación, de redución á unidade, de movemento-distancia, grellas de dobre entrada, resolución alxebraica e progresións xeométricas. Con eles, ensínanse as seguintes estratexias: inferencia dunha lei xeral; establecemento de sub-obxectivos; traballar marcha atrás; cambio de perspectiva, eliminando supuestos innecesarios; representar unha posta en acción; tanteo sistemático e problemas de contradición.