PROGRESINT / 24. Comprensión del lenguaje (Rexistro nro. 408002)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 02486nam a2200301 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 010306s1999 sp f spa
DEPÓSITO LEGAL
Número de copyright ou de depósito legal M 23041-1999
ISBN
ISBN 8478691979
CDU
CDU 372.41
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Yuste Hernánz, Carlos
-- 218194
Termo indicativo de función autor/a
MENCIÓN DE TÍTULO
Título PROGRESINT / 24. Comprensión del lenguaje
Resto do título : Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4
Autores / Carlos Yuste Hernanz
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Madrid
Editorial : Editorial CEPE
Data de publicación , 1999
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 112 p.
Dimensións ; 30 cm.
MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia)
Número de volume ; 24
NOTA XERAL
Nota xeral Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora.
Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia.
NOTA DE CONTIDO
Nota de contido Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo:
- Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional.
- Comprensión da Linguaxe.
- Velocidade lectora.
- Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais.
- Pensamiento Creativo.
- Atención-Observación
- Estratexias de Aprendizaxe.
RESUMO
Resumo En Progresint 24 coménzase traballando o sentido de múltiples relacións entre os conceptos e ensínase a distinguilas, para seguir con relacións de sinonimia, de antonimia, de clasificación de conceptos, órdenes verbais complexas, relacións analóxicas e uso de metáforas e rematar coa comprensión de oracións e parágrafos.
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Orientación psicopedagóxica
-- 219949
Subdivisión xeral Estimulación da intelixencia
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Psicoloxía da aprendizaxe
-- 219967
Subdivisión xeral Comprensión da linguaxe
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Competencias lingüísticas
-- 219968
Subdivisión xeral Comprensión lectora
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Técnicas de aprendizaxe
-- 219969
Subdivisión xeral Relación entre conceptos
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Titorías
-- 219339
Subdivisión xeral Materiais didácticos
MATERIA--TERMO XEOGRÁFICO
Nome xeográfico Dpto. Orientación
-- 219975
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa YUSTE HERNÁNZ, CARLOS
-- 218194
ACCESO ELECTRÓNICO
Dirección de internet https://editorialcepe.es/titulo/progresint-24-comprension-del-lenguaje-2/
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Número de volume Tipo de ítem de Koha Fonte de clasificación ou esquema URI Nota pública
        IES Lamas de Castelo IES Lamas de Castelo Sala profesorado 2024-10-28 Dpto. Orientación 372 com 372 YUS com CED034000002493 2024-10-28       https://editorialcepe.es/titulo/progresint-24-comprension-del-lenguaje-2/ Casilleiro Materiais de reforzo educativo (Titorías)
        IES María Sarmiento IES María Sarmiento Sala préstamo 2001-03-06 Fondos Biblioteca 37.03 pro 37.03 YUS pro LED026000008522 2022-02-15 1 Prestable      
        IES Primeiro de Marzo IES Primeiro de Marzo Sala préstamo 1997-12-11 Fondos Biblioteca D O   D O PED045000002928 2022-08-05   Prestable      

Coa tecnoloxía Koha