PROGRESINT / 24. Comprensión del lenguaje : Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 / Carlos Yuste Hernanz
por Yuste Hernánz, Carlos [autor/a]; YUSTE HERNÁNZ, CARLOS.
Tipo: LibroSeries: PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) ; 24.Editor: Madrid : Editorial CEPE , 1999 Descrición: 112 p. ; 30 cm.ISBN: 8478691979.Materia(s): Orientación psicopedagóxica -- Estimulación da intelixencia | Psicoloxía da aprendizaxe -- Comprensión da linguaxe | Competencias lingüísticas -- Comprensión lectora | Técnicas de aprendizaxe -- Relación entre conceptos | Titorías -- Materiais didácticos | Dpto. OrientaciónRecursos en liña: Faga clic para acceso en liñaTipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | URL | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
IES Lamas de Castelo Sala profesorado | 372 YUS com | https://editorialcepe.es/titulo/progresint-24-comprension-del-lenguaje-2/ | Dispoñible | Casilleiro Materiais de reforzo educativo (Titorías) | CED034000002493 |
|
Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora.
Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia.
Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo:
- Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional.
- Comprensión da Linguaxe.
- Velocidade lectora.
- Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais.
- Pensamiento Creativo.
- Atención-Observación
- Estratexias de Aprendizaxe.
En Progresint 24 coménzase traballando o sentido de múltiples relacións entre os conceptos e ensínase a distinguilas, para seguir con relacións de sinonimia, de antonimia, de clasificación de conceptos, órdenes verbais complexas, relacións analóxicas e uso de metáforas e rematar coa comprensión de oracións e parágrafos.