PROGRESINT / 25. Estrategias de cálculo y resolución de problemas : Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 / Carlos Yuste Hernanz; José Luis Galve Manzano
por Yuste Hernanz, Carlos [autor/a]; Galve Manzano, José Luis [autor/a].
Tipo: LibroSeries: PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) ; 25.Editor: Madrid : Editorial CEPE , 2000 Descrición: 112 p. il. b/n ; 30 cm.ISBN: 8478691731.Materia(s): Orientación psicopedagóxica -- Estimulación da intelixencia | Psicoloxía da aprendizaxe -- Psicoloxía evolutiva | Competencia matemática -- Cálculo e resolución de problemas | Dpto. OrientaciónRecursos en liña: Faga clic para acceso en liñaTipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | URL | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
IES Lamas de Castelo Sala profesorado | 517 YUS est | https://editorialcepe.es/titulo/progresint-25-estrategias-de-calculo-y-resolucion-de-problemas/ | Dispoñible | Casilleiro Materiais de reforzo educativo | CED034000002494 |
|
Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora. Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia.
PROGRESINT está considerado como un programa integrador das aportacións da psicometría, o cognitivismo actual, a psicoloxía da aprendizaxe ou a psicoloxía evolutiva.
Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo: - Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional. - Comprensión da Linguaxe. - Velocidade lectora. - Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais. - Pensamiento Creativo. - Atención-Observación - Estratexias de Aprendizaxe.
En Progresint 25 trabállase con problemas de cambio, de reducción á unidade, de comparación, de movemento-distancia, táboas de doble entrada…